DSpace
 

Electronic archive of IPPO >
Досвід роботи (Архів) >
З досвіду роботи вчителя біології та основ здоров'я >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.ippo.edu.te.ua:8080/handle/123456789/695

Назва: Розробка уроку з використанням проектної технології. Тема:поняття про твердість води (постійну, тимчасову), методи їх усунення (зменшення).
Автори: Сірант, Ольга Василівна
Ключові слова: Конспекти уроків
Дата публікації: 29-січ-2015
Серія/номер: біологія;
Короткий огляд (реферат): Розробка уроку з використанням проектної технології. Тема:поняття про твердість води (постійну, тимчасову), методи їх усунення (зменшення).
Опис: Розробка уроку з використанням проектної технології. Тема:поняття про твердість води (постійну, Тема:поняття про твердість води (постійну, тимчасову), методи їх усунення (зменшення). Мета: навчальна:поглибити знання учнів про будову і склад води, її походження і видову різноманітність. Якість води і її вплив на живі організми. Розкрити поняття твердість води та способи її усунення в побуті та промисловості. Удосконалювати вміння учнів розвязувати розрахунково – експерементальні задачі, записувати рівняння реакцій, виконувати тестові завдання. Виховна: виховувати бережливе ставлення до природніх водних ресурсів України і місцевості на якій проживаємо з метою підвищення їх якості і збереження для наступних поколінь. тимчасову), методи їх усунення (зменшення).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.ippo.edu.te.ua:8080/handle/123456789/695
Розташовується у зібраннях:З досвіду роботи вчителя біології та основ здоров'я

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Матеріали з досвіду роботи вчителя (Сірант О.В.).docКонспект уроку907 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок