|
Electronic archive of IPPO >
Конференції, семінари (Архів) >
2024 >
Актуальні проблеми озеленення населених місць: освіта, наука, мистецтво формування ландшафту >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elar.ippo.edu.te.ua:8080/handle/123456789/6607
|
| Назва: | Використання генеративного штучного інтелекту при підготовці навчальних завдань з екології |
| Автори: | Пойда С.А. |
| Ключові слова: | екологічна компетентність |
| Дата публікації: | чер-2024 |
| Видавець: | ТОКІППО |
| Бібліографічний опис: | Пойда С.А. Використання генеративного штучного інтелекту при підготовці навчальних завдань з екології. Актуальні проблеми озеленення населених місць: освіта, наука, мистецтво формування ландшафту : матеріали Міжн. наук.-практ. конф., м. Тернопіль, 6 черв. 2024 р. Тернопіль, 2024. С. 233-235 |
| Короткий огляд (реферат): | Важливою проблемою сучасно освіти є ефективне використання цифрових інструментів для підготовки навчальних матеріалів. Стаття розглядає можливість використання сервісів генеративного штучного інтелекту для створення навчальних матеріалів для уроків екології. У дослідженні продемонстровано шляхи формулювання запитів до нейромереж та запропоновано конкретні приклади їх уточнення. У статті наголошується на необхідності контролю змісту генерованих матеріалів перед їх використанням у навчальному процесі. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elar.ippo.edu.te.ua:8080/handle/123456789/6607 |
| Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми озеленення населених місць: освіта, наука, мистецтво формування ландшафту
|
Файли цього матеріалу:
Немає файлів, що асоціюються з цим матеріалом.
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|