DSpace
 

Electronic archive of IPPO >
Конференції, семінари (Архів) >
2024 >
Актуальні проблеми озеленення населених місць: освіта, наука, мистецтво формування ландшафту >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.ippo.edu.te.ua:8080/handle/123456789/6607

Назва: Використання генеративного штучного інтелекту при підготовці навчальних завдань з екології
Автори: Пойда С.А.
Ключові слова: екологічна компетентність
Дата публікації: чер-2024
Видавець: ТОКІППО
Бібліографічний опис: Пойда С.А. Використання генеративного штучного інтелекту при підготовці навчальних завдань з екології. Актуальні проблеми озеленення населених місць: освіта, наука, мистецтво формування ландшафту : матеріали Міжн. наук.-практ. конф., м. Тернопіль, 6 черв. 2024 р. Тернопіль, 2024. С. 233-235
Короткий огляд (реферат): Важливою проблемою сучасно освіти є ефективне використання цифрових інструментів для підготовки навчальних матеріалів. Стаття розглядає можливість використання сервісів генеративного штучного інтелекту для створення навчальних матеріалів для уроків екології. У дослідженні продемонстровано шляхи формулювання запитів до нейромереж та запропоновано конкретні приклади їх уточнення. У статті наголошується на необхідності контролю змісту генерованих матеріалів перед їх використанням у навчальному процесі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.ippo.edu.te.ua:8080/handle/123456789/6607
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми озеленення населених місць: освіта, наука, мистецтво формування ландшафту

Файли цього матеріалу:

Немає файлів, що асоціюються з цим матеріалом.

Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок