DSpace
 

Electronic archive of IPPO >
Пiдрозділи Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти >
Kафедра змісту і методик навчальних предметів >
Наукові публікації працівників кафедри змісту і методик навчальних предметів >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.ippo.edu.te.ua:8080/handle/123456789/6554

Назва: Вплив штучного інтелекту на освітній процес: дослідження досвіду вчителів
Автори: Олексюк, Олеся
Ключові слова: штучний інтелект
підвищення кваліфікації вчителя
Дата публікації: бер-2024
Видавець: УкрІНТЕІ
Бібліографічний опис: Олексюк О. Вплив штучного інтелекту на освітній процес: дослідження досвіду вчителів. Штучний інтелект у науці та освіті (AISE 2024) : зб. матеріалів міжнар. наук. конф., м. Київ, 1 берез. 2024 р. Київ, 2024. С. 205–209.
Короткий огляд (реферат): У публікації висвітлено деякі аспекти впливу технологій штучного інтелекту на освіту. Аналіз наукових публікацій та власний досвід вказує на те, що ШІ має потенціал значно покращити освітній процес та успішно вирішити проблеми, що є характерними для традиційних освітніх моделей. Описано результати дослідження, що виявило потребу в підвищенні рівня обізнаності педагогів щодо штучного інтелекту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.ippo.edu.te.ua:8080/handle/123456789/6554
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри змісту і методик навчальних предметів

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
AISE_2024_-205-209.pdf364.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок