DSpace
 

Electronic archive of IPPO >
Пiдрозділи Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти >
Центр інформатики, інформаційно-комунікаційних технологій і дистанційної освіти >
Наукові публікації працівників центру інформатики, ІКТ і дистанційної освіти >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.ippo.edu.te.ua:8080/handle/123456789/6436

Назва: Теоретико-методичні основи проєктування, адміністрування та використання хмаро орієнтованого середовища навчання майбутніх учителів інформатики (реферат)
Автори: Олексюк, Василь Петрович
Ключові слова: хмаро орієнтоване середовище навчання
хмарні технології
фахова компетентність
майбутні учителі інформатики
бакалаври
магістри
цифрова трансформація освіти
Дата публікації: чер-2023
Бібліографічний опис: Олексюк В. Теоретико-методичні основи проєктування, адміністрування та використання хмаро орієнтованого середовища навчання майбутніх учителів інформатики : реф. дис. … д-ра пед. наук : 13.00.10. Київ, 2023. 44 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації подано теоретичне обґрунтування та нове розв’язання проблеми використання хмаро орієнтованого середовища навчання в процесі підготовки здобувачів другого та третього ступенів вищої освіти за спеціальністю «014.09 Середня освіта (Інформатика)». Досліджено зарубіжний і вітчизняний досвід застосування хмарних технологій у навчанні майбутніх учителів інформатики. У дисертації виконано моделювання хмаро орієнтованого середовища навчання майбутніх учителів інформатики, у результаті якого обґрунтовано концептуальну, дидактичну, сервісну моделі та модель адміністрування середовища. Визначено послідовність етапів розгортання складників хмаро орієнтованого середовища навчання учителів інформатики. Обґрунтовано необхідність розгортання в ЗВО хмарних платформ, що реалізують модель «інфраструктура як сервіс». Визначено структуру та особливості реалізації методики використання ХОСН для розвитку фахової компетентності майбутніх учителів інформатики, що здобувають освіту на першому та другому ступенях. Обґрунтовано використання на першому ступені вищої освіти складників хмаро орієнтованого середовища як засобів організації освітньої діяльності майбутніх учителів інформатики. Розроблено зміст і методику курсів базового освітньо-професійного рівня та вибіркового курсу «Основи хмарних технологій» як вибіркового складника освітніх програм. Наведено аналіз результатів педагогічного експерименту. Отримано дані, що свідчать про готовність здобувачів до застосування складників хмаро орієнтованого середовища та вивчення основ хмарних технологій. Підтверджено гіпотезу про ефективність методики використання хмаро орієнтованого середовища для розвитку складників фахової компетентності здобувачів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.ippo.edu.te.ua:8080/handle/123456789/6436
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників центру інформатики, ІКТ і дистанційної освіти

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Oleksiuk_aref_2023.pdf1.19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок