DSpace
 

Electronic archive of IPPO >
Досвід роботи (Архів) >
Передовий педагогічний досвід >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.ippo.edu.te.ua:8080/handle/123456789/6196

Назва: Передовий педагогічний досвід вчителя УМЛ
Автори: Курило, Ірина Павлівна
Ключові слова: Передовий педагогічний досвід вчителя УМЛ
Дата публікації: 20-жов-2022
Короткий огляд (реферат): Передовий педагогічний досвід учителя української мови та літератури Кам'янківської ЗОШ І-ІІІ ст. Підволочиської селищної ради Тернопільського (колиш. Пілдволочиського) р-ну на тему: «Формування ключових компетентностей учнів шляхом реалізації змістових ліній чинних програм з української мови і літератури» (опис досвіду роботи; конспекти уроків; методична робота).
Опис: Передовий педагогічний досвід учителя української мови та літератури Кам'янківської ЗОШ І-ІІІ ст. Підволочиської селищної ради Тернопільського (колиш. Пілдволочиського) р-ну на тему: «Формування ключових компетентностей учнів шляхом реалізації змістових ліній чинних програм з української мови і літератури» (опис досвіду роботи; конспекти уроків; методична робота).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.ippo.edu.te.ua:8080/handle/123456789/6196
Розташовується у зібраннях:Передовий педагогічний досвід

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
0. З досвіду роботи.docxППД вчителя ПК - 1.20.47 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити
1. Конспект уроку з української мови.docxППД вчителя ПК - 2.1.2.45 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити
2. Конспект уроку з укр. літ.docxППД вчителя ПК - 2.2.20.21 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити
3. Конспект уроку з укр. літ.docxППД вчителя ПК - 2.3.49.44 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити
Методична робота_Міні-тренінг.docxППД вчителя ПК - 3.2.19 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок