Electronic archive of IPPO >
Конференції, семінари (Архів) >
2021 >
Концептуалізація професійних компетентностей вчителя в умовах інноваційного освітнього простору сучасної школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elar.ippo.edu.te.ua:8080/handle/123456789/5720
|
Назва: | Технологія доповненої реальності як засіб формування мотивації до навчання |
Автори: | Олексюк, Олеся Романівна Сокол, М.О. |
Ключові слова: | STEM-освіта доповнена реальність |
Дата публікації: | чер-2021 |
Видавець: | ТОКІППО |
Бібліографічний опис: | 3. Сокол М.О., Олексюк О. Р. Технологія доповненої реальності як засіб формування мотивації до навчання. Концептуалізація професійних компетентностей вчителя в умовах інноваційного освітнього простору сучасної школи: матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конф.м. Тернопіль, 10-11 червня. 2021 р. Тернопіль, 2021. С. 89–91. |
Короткий огляд (реферат): | У публікації розглянуто дидактичний потенціал цифрових технологій для підвищення рівня зацікавленості та формування мотивації до навчання сучасних школярів. Технології доповненої реальності стали популярними у різних сферах (наприклад продажі, розваги, подорожі, спорт маркетинг та ін.) і розпочали інтегруватися в інші аспекти нашого повсякденного життя через доступність використання з мобільних застосунків. Доповнена реальність створює нові потенційні можливості в цифровому освітньому середовищі. Зроблено огляд застосунків, що доцільно використовувати для зацікавлення здобувачів освіти навчальними предметами при вивченні природничих дисциплін. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elar.ippo.edu.te.ua:8080/handle/123456789/5720 |
Розташовується у зібраннях: | Концептуалізація професійних компетентностей вчителя в умовах інноваційного освітнього простору сучасної школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|