DSpace
 

Electronic archive of IPPO >
Конференції, семінари (Архів) >
2021 >
Концептуалізація професійних компетентностей вчителя в умовах інноваційного освітнього простору сучасної школи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.ippo.edu.te.ua:8080/handle/123456789/5720

Назва: Технологія доповненої реальності як засіб формування мотивації до навчання
Автори: Олексюк, Олеся Романівна
Сокол, М.О.
Ключові слова: STEM-освіта
доповнена реальність
Дата публікації: чер-2021
Видавець: ТОКІППО
Бібліографічний опис: 3. Сокол М.О., Олексюк О. Р. Технологія доповненої реальності як засіб формування мотивації до навчання. Концептуалізація професійних компетентностей вчителя в умовах інноваційного освітнього простору сучасної школи: матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конф.м. Тернопіль, 10-11 червня. 2021 р. Тернопіль, 2021. С. 89–91.
Короткий огляд (реферат): У публікації розглянуто дидактичний потенціал цифрових технологій для підвищення рівня зацікавленості та формування мотивації до навчання сучасних школярів. Технології доповненої реальності стали популярними у різних сферах (наприклад продажі, розваги, подорожі, спорт маркетинг та ін.) і розпочали інтегруватися в інші аспекти нашого повсякденного життя через доступність використання з мобільних застосунків. Доповнена реальність створює нові потенційні можливості в цифровому освітньому середовищі. Зроблено огляд застосунків, що доцільно використовувати для зацікавлення здобувачів освіти навчальними предметами при вивченні природничих дисциплін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.ippo.edu.te.ua:8080/handle/123456789/5720
Розташовується у зібраннях:Концептуалізація професійних компетентностей вчителя в умовах інноваційного освітнього простору сучасної школи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Збірник_ТОКІППО-89-91.pdf326.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок