Electronic archive of IPPO >
Конференції, семінари (Архів) >
2021 >
Концептуалізація професійних компетентностей вчителя в умовах інноваційного освітнього простору сучасної школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elar.ippo.edu.te.ua:8080/handle/123456789/5719
|
Назва: | Діагностика готовності учасників освітнього процесу до інноваційної діяльності як складова створення інноваційного освітнього простору закладу освіти (з досвіду реалізації інноваційного освітнього експерименту регіонального рівня «Еко-школа») |
Автори: | Вітенко, І.М. |
Дата публікації: | чер-2021 |
Видавець: | ТОКІППО |
Бібліографічний опис: | Вітенко І. М. Діагностика готовності учасників освітнього процесу до інноваційної діяльності як складова створення інноваційного освітнього простору закладу освіти (з досвіду реалізації інноваційного освітнього експерименту регіонального рівня «Еко-школа»). Концептуалізація професійних компетентностей вчителя в умовах інноваційного освітнього простору сучасної школи: матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конф.м. Тернопіль, 10-11 червня. 2021 р. Тернопіль, 2021. С. 71–77. |
Короткий огляд (реферат): | В стастті акцентується увага на інноваційній діяльності як складові створення інноваційного освітнього простору закладу освіти з досвіду реалізації інноваційного освітнього експерименту регіонального рівня «ЕКО-школа». Водночас зазначено, що діяльність такої школи ґрунтується на компетентнісному, особистісно зорієнтованому, діяльнісному, системному, диференційному, модульному, аксіологічному та інтелектуальному підходах до навчання. Також наголошено, що у центрі уваги інноваційного освітнього експерименту «ЕКО-школа» – особистість учня з його інтелектуальним, фізичним і творчим потенціалом, для реалізації якого необхідним є формування екологічно безпечного здоров’язбережувального освітнього середовища у закладі освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elar.ippo.edu.te.ua:8080/handle/123456789/5719 |
Розташовується у зібраннях: | Концептуалізація професійних компетентностей вчителя в умовах інноваційного освітнього простору сучасної школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|