DSpace
 

Electronic archive of IPPO >
Конференції, семінари (Архів) >
2019 >
Здоров’язбережувальні технології закладу освіти в умовах сучасних освітніх змін >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.ippo.edu.te.ua:8080/handle/123456789/5368

Назва: Підготовка вчителів фізичної культури до здоров’язбережувальної роботи: закордонний досвід
Автори: Солтик, Олександр Олександрович
Ключові слова: здоров'язбережувальні технології
здоров'я
вчитель фізичної культури
професійна підготовка
Дата публікації: 6-чер-2019
Видавець: КРОК
Бібліографічний опис: Солтик О.О. Підготовка вчителів фізичної культури до здоров’язбережувальної роботи: закордонний досвід / О.О. Солтик / Здоров’язбережувальні технології закладу освіти в умовах сучасних освітніх змін: матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конф., (Тернопіль, 06-07 червня, 2019), [ред.кол. : В.Черняк (відп.ред.) та ін.] ; Тернопільський ОКІППО. – Тернопіль: КРОК, 2019 – С. 124-129.
Короткий огляд (реферат): В статті розглядається роль вчителів фізичної культури у питаннях збереження здоров’я молоді. Акцентовано увагу на закордонному досвіді професійної підготовки учителів фізичної культури.
Опис: Аналіз і характеристика прогресивний закордонний досвід з питаннь професійної підготовки учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної роботи. Наявність значної уваги до професійної підготовки майбутніх вчителів фізичної культури з боку вищих навчальних закладів і на державному рівні. Особливості професійної підготовки, їх значення для національної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.ippo.edu.te.ua:8080/handle/123456789/5368
Розташовується у зібраннях:Здоров’язбережувальні технології закладу освіти в умовах сучасних освітніх змін

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
zbirnuk-124-129.pdf359.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок