DSpace
 

Electronic archive of IPPO >
Конференції, семінари (Архів) >
2019 >
Здоров’язбережувальні технології закладу освіти в умовах сучасних освітніх змін >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.ippo.edu.te.ua:8080/handle/123456789/5351

Назва: Здоров’язбереження як важливий аспект науково-методичної діяльності Тернопільського Обласного Комунального Інституту Післядипломної Педагогічної Освіти
Автори: Петровський, Олександр Миколайович
Ключові слова: здоров'язбережувальні технології
здоров'я
Дата публікації: 6-чер-2019
Видавець: КРОК
Бібліографічний опис: Петровський О.М.. Здоров’язбереження як важливий аспект науково-методичної діяльності Тернопільського Обласного Комунального Інституту Післядипломної Педагогічної Освіти / О.М. Петровський // Здоров’язбережувальні технології закладу освіти в умовах сучасних освітніх змін: матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конф., (Тернопіль, 06-07 червня, 2019), [ред.кол. : В.Черняк (відп.ред.) та ін.] ; Тернопільський ОКІППО. – Тернопіль: КРОК, 2019 – С. 64-70.
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є аналіз формування здоров’язбережувального середовища, яке б мотивувало учнівську молодь дотримуватися здорового способу життя.
Опис: Тернопільський обласний комунальний інститут післядипломної педагогічної освіти як науково-методичний та координаційний центр всієї методичної мережі області. Допомога педагогічним колективам Тернопільської області у забезпеченні необхідних умов для проведення дослідно-експериментальної роботи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.ippo.edu.te.ua:8080/handle/123456789/5351
Розташовується у зібраннях:Здоров’язбережувальні технології закладу освіти в умовах сучасних освітніх змін

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
zbirnuk-64-70.pdf380.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок