DSpace
 

Electronic archive of IPPO >
Конференції, семінари (Архів) >
2019 >
Здоров’язбережувальні технології закладу освіти в умовах сучасних освітніх змін >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.ippo.edu.te.ua:8080/handle/123456789/5342

Назва: Впровадження інноваційних здоров’язбережувальних технологій у практику роботи сучасного закладу освіти
Автори: Войчишин, Олександра Дмитрівна
Ключові слова: здоров'язбережувальні технології
здоров'я
здоровий спосіб життя
медико-профілактичні технології
фізкультурно-оздоровчі технології
технології забезпечення соціально-психологічного благополуччя дитини
технології здоров’язбереження і здоров’язбагачення педагогів
Дата публікації: 6-чер-2019
Видавець: КРОК
Бібліографічний опис: Войчишин О.Д.. Впровадження інноваційних здоров’язбережувальних технологій у практику роботи сучасного закладу освіти / О.Д. Войчишин // Здоров’язбережувальні технології закладу освіти в умовах сучасних освітніх змін: матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конф., (Тернопіль, 06-07 червня, 2019), [ред.кол. : В.Черняк (відп.ред.) та ін.] ; Тернопільський ОКІППО. – Тернопіль: КРОК, 2019 – С. 32-39.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто ефективність впровадження інноваційних здоров’язбережувальних технологій у практиці роботи сучасного закладу освіти. Визначено основні напрямки реалізації у гімназії завдань Нової української школи. Встановлюємо причинно-наслідкові зв’язки між формою та змістом діяльності закладу освіти щодо утвердження принципів здорового способу життя. Розглядаємо систему Школи сприяння здоров’я (ШСЗ) як необхідний компонент успішності освітнього процесу та формування свідомого відповідального випускника.
Опис: Впровадження в освітньо-виховний процес інноваційних здоров’язбережувальних технологій: пропаганда здорового спосібу життя в цікавих формах, забезпечення фізичного, інтелектуального та культурного благополуччя школярів. Збереження, підтримки і збагачення здоров’я суб’єктів педагогічного процесу в школі: дітей, педагогів і батьків як пріоритетне завдання сучасної освіти. Підвищення результативності вирішення пріоритетного завдання на сучасному етапі шляхом впровадження інновацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.ippo.edu.te.ua:8080/handle/123456789/5342
Розташовується у зібраннях:Здоров’язбережувальні технології закладу освіти в умовах сучасних освітніх змін

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
zbirnuk-32-39.pdf563.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок