DSpace
 

Electronic archive of IPPO >
Конференції, семінари (Архів) >
2019 >
Здоров’язбережувальні технології закладу освіти в умовах сучасних освітніх змін >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.ippo.edu.te.ua:8080/handle/123456789/5340

Назва: Про сучасний стан та проблеми формування здорового способу життя студентської молоді
Автори: Буц, Алла Миколаївна
Ключові слова: складові здорового способу життя
здоров'я
студентська молодь
фізичне виховання
Дата публікації: 6-чер-2019
Видавець: КРОК
Бібліографічний опис: Буц А.М.. Про сучасний стан та проблеми формування здорового образу життя студентської молоді / А.М. Буц // Здоров’язбережувальні технології закладу освіти в умовах сучасних освітніх змін: матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конф., (Тернопіль, 06-07 червня, 2019), [ред.кол. : В.Черняк (відп.ред.) та ін.] ; Тернопільський ОКІППО. – Тернопіль: КРОК, 2019 – С. 25-30.
Короткий огляд (реферат): В статті надані результати проведеного аналізу складових здорового способу життя, яких дотримується студентська молодь. Визначення різних відтінків у розумінні здорового способу життя студентів, їх відношення до нього, його складових, актуальних перешкод до реалізації здорового способу життя та можливостей їх подолання.
Опис: Здоровий спосіб життя на індивідуальному та популяційному рівні. Основні складові здорового способу життя, особливо серед молодого покоління. Методи оцінки прихильності складовим здорового способу життя. Динаміка процесу стану здоров’я молоді.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.ippo.edu.te.ua:8080/handle/123456789/5340
Розташовується у зібраннях:Здоров’язбережувальні технології закладу освіти в умовах сучасних освітніх змін

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
zbirnuk-25-30.pdf375.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок