DSpace
 

Electronic archive of IPPO >
Методичні матеріали (на допомогу вчителям предметникам) >
Методичні матеріали закладів освіти >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.ippo.edu.te.ua:8080/handle/123456789/5030

Назва: Досвід роботи вчителів Тернопільської СШ І-ІІІ ст. №29 по роботі з обдарованими дітьми
Автори: Тернопільська СШ І-ІІІ ст. №29, з поглибленим вивченням іноземних
Ключові слова: Досвід роботи вчителів Тернопільської СШ І-ІІІ ст. №29 по роботі з обдарованими дітьми
Дата публікації: 30-сер-2018
Короткий огляд (реферат): Досвід роботи вчителів Тернопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. №29 з поглибленим вивченням іноземних мов по роботі з обдарованими дітьми із тем: «Застосування елементів ейдетики для формування та розвитку здібностей учня» й «Унікальні обдарування Дітей-Індиго».
Опис: Досвід роботи вчителів Тернопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. №29 з поглибленим вивченням іноземних мов по роботі з обдарованими дітьми із тем: «Застосування елементів ейдетики для формування та розвитку здібностей учня» й «Унікальні обдарування Дітей-Індиго».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.ippo.edu.te.ua:8080/handle/123456789/5030
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали закладів освіти

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Йосепчук С.М..docДосвід роботи - 1.77.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити
Ятищук А.А..docДосвід роботи - 2.64 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок