DSpace
 

Electronic archive of IPPO >
Конференції, семінари (Архів) >
2018 >
STEM-освіта та шляхи її впровадження в освітній процес >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.ippo.edu.te.ua:8080/handle/123456789/5003

Назва: STEM-підхід у навчанні учнів розв’язуванню рівнянь, нерівностей та їх систем методом рівносильних перетворень
Автори: Драмарецька, Марія Геннадіївна
Ключові слова: STEM-освіта
Дата публікації: тра-2021
Видавець: ТОКІППО
Бібліографічний опис: Драмарецька М. Г. STEM-підхід у навчанні учнів розв’язуванню рівнянь, нерівностей та їх систем методом рівносильних перетворень / М. Г. Драмарецька // STEM-освіта та шляхи її впровадження в освітній процес : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної веб-конференції, Тернопіль, 25 квітня 2018 р. – Тернопіль: ТОКІППО, 2018. – С.70-73
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.ippo.edu.te.ua:8080/handle/123456789/5003
Розташовується у зібраннях:STEM-освіта та шляхи її впровадження в освітній процес

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Dramaretska.pdf387.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок