DSpace
 

Electronic archive of IPPO >
Досвід роботи (Архів) >
Передовий педагогічний досвід >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.ippo.edu.te.ua:8080/handle/123456789/4255

Назва: Краєзнавчий підхід як метод поглиблення практичної спрямованості у роботі з обдарованими учнями
Автори: Куціль, Федір Зіновійович
Ключові слова: Краєзнавчий підхід як метод поглиблення практичної спрямованості у роботі з обдарованими учнями
Дата публікації: 3-лют-2017
Серія/номер: історія;
Короткий огляд (реферат): Краєзнавчий підхід як метод поглиблення практичної спрямованості у роботі з обдарованими учнями
Опис: Краєзнавчий підхід як метод поглиблення практичної спрямованості у роботі з обдарованими учнями
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.ippo.edu.te.ua:8080/handle/123456789/4255
Розташовується у зібраннях:Передовий педагогічний досвід

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Краєзнавчий підхід.Опис досвіду-Куціль Ф.З..docx26.27 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок