DSpace
 

Electronic archive of IPPO >
Досвід роботи (Архів) >
З досвіду роботи вчителя історії >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.ippo.edu.te.ua:8080/handle/123456789/2443

Назва: Опис досвіду учителя історії та правознавства ТЗОШ №24 Близнюка Михайла Ігоровича Тема. Використання опорного конспекту на уроках історії та правознавства як засобу самоосвіти учнів.
Автори: Близнюк, Михайло Ігорович
Ключові слова: Опис досвіду учителя історії та правознавства ТЗОШ №24 Близнюка Михайла Ігоровича Тема. Використання опорного конспекту на уроках історії та правознавства як засобу самоосвіти учнів.
Дата публікації: 23-кві-2015
Серія/номер: історія;
Короткий огляд (реферат): Опис досвіду учителя історії та правознавства ТЗОШ №24 Близнюка Михайла Ігоровича Тема. Використання опорного конспекту на уроках історії та правознавства як засобу самоосвіти учнів.
Опис: Опис досвіду учителя історії та правознавства ТЗОШ №24 Близнюка Михайла Ігоровича Тема. Використання опорного конспекту на уроках історії та правознавства як засобу самоосвіти учнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.ippo.edu.te.ua:8080/handle/123456789/2443
Розташовується у зібраннях:З досвіду роботи вчителя історії

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
досвід роботи Близнюк М І.docОпис досвіду учителя історії та правознавства ТЗОШ №24 Близнюка Михайла Ігоровича Тема. Використання опорного конспекту на уроках історії та правознавства як засобу самоосвіти учнів.55 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити
Презентація досвіду Близнюк Тернопіль.pptпрезентація6.89 MBMicrosoft PowerpointПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок