DSpace
 

Electronic archive of IPPO >
Конференції, семінари (Архів) >
2014 >
Завдання методичних служб щодо реалізації в області стратегічних напрямів та основних завдань розвитку освіти >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.ippo.edu.te.ua:8080/handle/123456789/211

Назва: Наступність дошкільної та початкової освіти в організації інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами
Автори: Семак, Світлана Мирославівна
Ключові слова: організація інклюзивного навчання
особистісно орієнтована модель навчання
Дата публікації: 23-гру-2014
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.ippo.edu.te.ua:8080/handle/123456789/211
Розташовується у зібраннях:Завдання методичних служб щодо реалізації в області стратегічних напрямів та основних завдань розвитку освіти

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Semak.pdf71.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок