Інформаційний голод відчували і методисти , і вчителі шкіл району. Тому й виникла потреба більше працювати над підвищенням фахового та професійного рівня вчителів, надання адресної допомоги кожному педагогу. Розпочали працювати над даною проблемою з того, що кожен методист провів анкетне опитування вчителів свого фаху, вивчив індивідуальні дані кожного, склав інформаційно-методичну карту. Це дало можливість диференційовано підійти до планування та проведення методичної роботи з педагогічними кадрами шкіл району. Насамперед, було створено 4 методичних центри ( Гусятинський, Копичинецький, Гримайлівський, Хоростківський). Кожен з них охоплював 10 шкіл . Усіх учителів відповідних фахів об’єднали у міжшкільні методичні об’єднання, за роботу яких відповідали голови методичних об`єднань та методисти РМК. Крім методичних об`єднань, молодих вчителів залучили до навчання в клубі молодого вчителя «Пролісок» (кер. Федченко О.І.); педагогів з вищою кваліфікаційною категорією залучили у клуб «Творчість»; учителів першої категорії - до занять «Школи майстерності»; учителі-спеціалісти працювали у випереджуючих семінарах з вдосконалення форм і методів проведення уроку. Методисти намагалися залучати вчителів району до педагогічних конкурсів. З метою поширення досвіду роботи творчо працюючих учителів було відновлено випуск щомісячної газети «Просвіта», на сторінках якої поміщали опис досвіду педагогів, занесений у картотеку РМК як перспективний досвід роботи. У фахових журналах друкувалось зовсім мало, лише вчитель трудового навчання Васильковецької школи Сисак І. О., вчитель української мови та літератури Гримайлівської школи Капелюх Г.С, вчитель біології Гусятинської школи Вацлавів М.І. Звичайно, у районній газеті «Вісник Надзбруччя» часто поміщалися замітки про вчителів. У 1994-1995 рр. у РМК нараховувалося 12 методистів, функціональні обов’язки яких було затверджено першим Статутом РМК (Розпорядження голови Гусятинської районної державної адміністрації від 05.12.1997 р. №492) На методистів були покладені обов'язки відповідальності за стан викладання предметів, вивчення якості знань, умінь та навичок школярів, організація методичної роботи з педагогічними кадрами, їх курсовою перепідготовкою та атестацією. Так, методист Зубков В.І. відповідав за стан викладання математики, роботу з одарованими учнями; Заболотна Г.П. - української мови та літератури, випуск газети «Просвіта»; Чеховський Б.Й.- зарубіжної літератури, фізкультури, ДПЮ; Гуменюк Я.С.- географії, виховної роботи, а також за роботу бібліотеки райметодкабінету; Янюк І.Я.- біології, хімії, шкільних бібліотекарів; Думіх Р.І.- іноземних мов, охорони дитинства; Бабій B.C. - учителів 1-4 класів шкіл району; Семенчук Г.Р.- початкових шкіл району; Музика В.В. - трудового навчання та дотримання Правил техніки безпеки; Донцова Т.П. - дошкільні заклади району; Федченко О.І. - облік педагогічних кадрів , креслення ( За стан викладання історії - інспектор Копистинський М.А., а фізики - Перун Л.Є. на громадських засадах). При РМК працював логопедичний кабінет, роботою якого керувала Кінделевич О.М.
|