Про комп'ютеризацію тільки починалась вестись розмова, все було в перспективі. Тому всі вихідні матеріали та документи оформлялися на друкарській машинці однією друкаркою-секретаркою Боднар Є.Ф.

(У наступні роки одні методисти звільнялись - Думіх Р.І., Семенчук Г.Р., Заболотна Г.П.,; інші виходили на пенсію - Чеховський Б.Й.,  Бабій В.С.,а призначались - Мельничук Р.Б., Гринчук О.П., Цвігун Г.Й., Пилипа Я.С. , ГуликА.Т., Дмитрів Л.М., Данилюк І.В., Починок Л.М.)

В усі роки особлива увага зверталась на методичне забезпечен-ня вчителів та керівників шкіл «Інформаційними вісниками», зразками-розробками цікавих заходів чи уроків.

В останні роки велика увага працівників РМК зверталась на індивідуалізацію та диференціацію навчально-виховного процесу, впровадження інноваційних форм та методів навчання школярів. Уся робота була направлена на те, щоб у школах навчали й виховували тільки такі вчителі, котрі глибоко знали свій предмет, досконало володіли педагогічною майстерністю і систематично поповнювали свої знання.

З вересня 2005 року завідувачем райметодкабінету призначена Цвігун Галина Йосипівна.

У районному методичному кабінеті працює 17 методистів, з них 15 основних та 2 сумісники (методист з предметів художньо-естетичного та методист з фізики й астрономії). 12 методистів мають вищу кваліфікаційну категорію, 5 - першу кваліфікаційну категорію.  

Планування роботи методичного кабінету здійснюється на основі глибокого аналізу основної діяльності, аналізу навчально-виховного процесу в освітніх закладах району, діагностики, диференційованого підходу до організації роботи з педагогічними працівниками відповідно до їх рівня кваліфікації та стажу роботи.

Вважаючи планування важливим підготовчим етапом кожного управлінського циклу, районним методичним кабінетом вироблено систему планування роботи: перспективний план роботи Гусятинського районного методичного кабінету на 2006-2011 роки, річний план роботи райметодкабінету, план роботи районного методичного кабінету на кожен місяць.

Всі працівники методичного кабінету планують свою роботу відповідно до функціональних обов`язків на рік. Складають структурну модель та циклограму своєї роботи, розробляють робочі плани на кожен день.

 

Розроблено режим роботи райметодкабінету та визначено єдині дії організації методичної роботи відповідно до категорії педпрацівників.

Кожного року методисти накреслюють шляхи підвищення професійного рівня вчителів на основі педагогічної діагностики, яка дає можливість визначити рівень компетентності педагога, сприяє виявленню недоліків. Діагностика вносить конкретність у діяльність кожного методиста , а відповідно і до планування методичних заходів.

Ведеться контроль за виконанням планів. Практикуються звіти про проведену роботу на інструктивно-методичних нарадах, раді РМК.

Стрімко розвивається сучасне суспільство. Входять у повсякденне життя нові технології. На зміну традиційним класичним формам навчання приходять інтерактивні, мультимедійні. Перед педагогами повстає питання: як визначити, чого та як навчати у сучасних навчальних закладах? І цьому добрим практичним інструментом є моніторинг. Тому з 2007/2008 навчального року районний методичний кабінет почав працювати над вирішенням проблеми «Система моніторингу якості навчально-виховного процесу як функція оцінювання, прогнозування, корекції та планування освіти.

Усі форми методичної роботи спрямовуються на: реалізацію програми профільного навчання, системи професійної орієнтації, методичне забезпечення організації профільного навчання; удосконалення системи роботи з талановитими та обдарованими школярами, реалізацію цільової програми роботи з обдарованою молоддю на 2008-2010 рр.; психолого-педагогічний супровід навчально-виховного процесу і методичної роботи в цілому, сприяння розвитку психологічної служби системи освіти району; вивчення і оцінку умов організації навчально-виховного процесу, кадрового і навчально-методичного забезпечення, діяльності педагогічних працівників, рівня навчальних досягнень школярів; проведення моніторингових досліджень якості навчально-виховного процесу; створення умов для проведення зовнішнього незалежного оцінювання випускників загальноосвітніх навчальних закладів району; залучення творчих педагогів до науково-дослідної діяльності, розробки авторських програм, посібників; вивчення перспективного педагогічного досвіду вчителів району; підвищення управлінського рівня керівників закладів освіти району з питання допрофільного і профільного навчання; співпрацю РМК та ТОКІППО щодо підвищення кваліфікації педагогічних кадрів району; координацію внутрішкільної методичної роботи у навчально-виховних закладах району; формування інноваційного освітнього середовища, пошук і підтримку молодих творчих учителів; реалізацію програм, спрямованих на формування громадянської позиції молоді, здорового способу життя.

 

Історична довідка