Під час проведення методичної роботи застосовуються різноманітні види індивідуальної роботи з педагогами, орієнтовані на їх практичну підготовку, та поширеними і досить ефективними формами методичної роботи стали відвідування навчальних занять і позакласних заходів, проведення творчих звітів, майстерень, зустрічей у педагогічних вітальнях, спрямовані на обмін досвідом та його поширення, колегіальну взаємодопомогу в роботі. Протягом останніх років значного поширення набули сучасні форми організації методичної роботи, зокрема, методичні фестивалі, круглі столи, аукціони педагогічних ідей, ділові педагогічні ігри, тренінги і практичні заняття, під час яких детально розглядалися окремі теоретичні положення та педагогічні ситуації, наближені до реальних.

В умовах розбудови національної системи України на сучасному етапі її розвитку важливого значення набуває підготовка керівника загальноосвітнього навчального закладу як професіонала, спроможного створити творче освітнє середовище у закладі освіти і навколо нього. Районний методичний кабінет приділяв і приділятиме велику увагу творчому зростанню ділових якостей директорів шкіл та їх заступників, націлюючи директора на перетворення його школи в творчу лабораторію. Завдання, які ставить перед собою РМК – задоволення потреб кожного керівника школи в оволодінні інноваційними методами контролю і управління, у формуванні професійної кар`єри на засадах постійного професійного вдосконалення, підвищення рівня його педагогічної та управлінської культури, впровадження у навчально-виховний процес системи моніторингу та перехід старшої школи на профільне навчання.

Результати методичної роботи виявляються у підвищенні рівня фахової майстерності педагогів, готовності до запровадження інноваційних освітніх технологій, у навчально-виховний процес, що сприяє підвищенню його якості, залучення освітян до пошукової, дослідницької, видавничої діяльності, участі у різноманітних професійних змаганнях. Постійно зростає число педагогів, досвід яких визнаний перспективним і внесений до районної та обласної картотеки перспективного педагогічного досвіду.

Учителі району активно публікуються у фахових періодичних виданнях, зокрема, Хорощак Н.С. (директор ЗОШ І-ІІІ ст. №2 м.Копичинці), Кушицька Г.В. (вч. зар.літ. ЗОШ І-ІІІ ст. м.Хоростків), Зубко Л.В. (вч. зар.літ. ЗОШ І-ІІ ст. с.Васильківці), Рогатин О.І. (вч. історії ЗОШ І-ІІІ ст. с.Нижбірок), Дрозда М.Р. (вч. історії ЗОШ І-ІІІ ст. с.Красне).

Працівники методкабінету продовжують і надалі організовувати поїздки та педагогічні зустрічі вчителів шкіл, з метою вивчення досвіду роботи освітян різних областей та районів. 

Діяльність методичного кабінету на даному етапі здійснюється відповідно до власного Статуту (нова редакція), затвердженого розпорядженням голови Гусятинської райдержадміністрації від 01.07.2009 року №374 та розпорядження голови райдержадміністрації від 29.01.2010 року №49, яким затверджено штатний розпис.

.

За допомогу у підготовці матеріалів з історії розвитку методичної служби на Гусятинщині завдячуємо Стефанову Степану Миколайовичу та Коваль Раїсі Аркадіївні.

Історична довідка