У 70-80 роках методична служба району працювала над реалізацією наступних науково-методичних проблем:

· Психолого-педагогічні особливості молодших школярів та їх роль у розвитку творчої особистості.

· Ігрова діяльність на уроках у початкових класах (з досвіду роботи В.Сухомлинського).

· Міжпредметні зв`язки та інтегровані уроки при вивченні предметів у середніх та старших класах.

· Роль і значення методичної роботи в розвитку педагогічної майстерності вчителя.

· Курсова перепідготовка і самоосвіта вчителя – основа постійного удосконалення фахової і педагогічної майстерності.

· Використання роздаткового матеріалу та його роль в розвитку практичних вмінь і навичок.

· Використання технічних засобів на уроках різних предметів.

· Кабінетна система навчання і її роль у підвищення навчально-виховного процесу.

Важливу роль в роботі Гусятинського РМК з керівниками шкіл і вчителями відігравали постійні взаємозв`язки і співпраця з обласним інститутом удосконалення вчителів, педагогічними вузами, зокрема Чортківським  педагогічним училищем. Викладачі Тернопільського і Кам`янець-Подільського педінститутів, Чернівецького університету були частими гостями на семінарах керівників шкіл та вчителів-предметників.

Гусятинський райметодкабінет постійно започатковував цікаві та ефективні форми методичної роботи з керівниками шкіл і вчителями. Однією з них були творчі звіти шкіл. На початку навчального року у РМК складався графік проведення таких звітів, це, як правило, в другій половині та в кінці навчального року. Перед проведенням такої форми роботи у методкабінеті створювались три групи, які очолювали зав.райвно, зав.РМК і голова ПК. У групу, яка налічувала 12-15 осіб входили не тільки інспектори та методисти, а й досвідчені керівники шкіл, керівники районних методичних об`єднань. Така група приїжджала на цілий день до школи, відвідували уроки, виховні години, позакласні заходи, вивчали навчально-матеріальну базу школи, опрацьовували шкільну документацію. У кінці дня аналізували і підводили  підсумок побаченого у даному навчальному закладі. Завершувався творчий звіт в актовому залі школи або будинку культури, де були присутні не тільки педагогічний колектив школи, а й керівники села, шефи школи, батьківський комітет, представники громадськості. Керівник групи підсумовував роботу, давав загальну оцінку, як правило, позитивну, а також вказував коректно на недоліки роботи в школі, які залежали, в основному, від присутніх в залі керівників села, шефів, громадськості, батьків. Завершувався творчий звіт школи концертом за участю педагогічного та учнівського колективів. Остаточні підсумки проводилися на наступний день у райвно, де члени групи детально оцінювали різні напрямки роботи школи. На основі цього визначалось місце школи в зведеному обліку по району.

Щодо загальної оцінки роботи методичної служби району, то вона належним чином оцінювалась як з боку обласних організацій, так і з боку Міністерства освіти України. Зокрема, щороку 5-6 керівників шкіл і вчителів нагороджувались значком «Відмінник народної освіти», а директору Копичинецької середньої школи №2 (опорна школа з питань оснащення і використання технічних засобів навчання) Гуменюк Любові Максимівні присвоєно звання «Заслужений вчитель України», 15-20 вчителів при кожній атестації одержували звання «Вчитель-методист» і «Старший вчитель». Належним чином оцінена робота завідуючого Гусятинським райметодкабінетом Стефанова С.М., який, мабуть, єдиний в області пропрацював на цій посаді більше як чверть століття. Робота його  неодноразово відзначалася грамотами різних івнів і грошовими преміями, а також значками  «Відмінникнародної освіти», «Отличник просвещения СССР» і медаллю А.Макаренка.

Про роботу Гусятинського РМК у 70-80 роках друкувались статті в обласній і республіканській пресі «Вільне життя» і «Радянська освіта», журналах «Початкова школа», «Радянська школа», «Народное образование». Досвід роботи методкабінету вивчений і узагальнений обласним інститутом удосконалення учителів, а пізніше і Центральним ІУВ, який провела працівник ЦІУВ Бесєда Таїсія Іванівна, вона тричі побувала в районі. Матеріали з досвіду роботи РМК (річний і перспективний плани, зразки оргтехніки, оригінальні роздаткові матеріали, альбоми «З досвіду роботи») експонувались в Києві на ВДНГ у відділі «Педагогіка». Завідуючий РМК Стефанів С.М. неодноразово виступав у Києві на курсах завідуючих РМК, методистів та інспекторів райвно. На базі методкабінету постійно проводились обласні семінари для педагогічних працівників.

Історична довідка